I owned myself.

So my mum came with me weekly rollerblading rounds around our neighbour hood, and since we were walking up hill (which I would die if I tried to rollerblade up), I took of my rollerblades and walked up barefoot >_> my mum held one skate and I held the other one.
This is the convo we had while walking up the hill:
Mum: your rollerblades are so heavy.
Me: 不是比你的妈妈沉。Translation: not as heavy as you mum.
Mum:Image and video hosting by TinyPic
LOL, by owning my mum, I kinda owned myself too >_> so yeah.

When we go home, me and my mum were talking and I said something that I forgot.
And my mum took this opportunity to try and own me (in a joking matter)
So she said:
Ni de ma ma.
Translation: your mum
And I gave her the Image and video hosting by TinyPic look and told her that she totally just owned herself, since SHE IS my mum.
But then again, I got double owned, because I owned my own mum =.=

Anyways..
Father and Mother I Love You – F.A.M.I.L.Y Image and video hosting by TinyPic

Advertisements

July 31, 2009. Uncategorized. 1 comment.

Zeh possum.

bizare8

Awww maaan.. I just came back from my walkies with my parents and boyyy was it dramatic :)

Ok so me and my parents spotted a possum in a tree, well so my dad decided to go up to the possum and like (idk what he did to the tree because i wasn’t paying attention), and the act of my dad caught the attention of some guy that was living nearby.

When we left the tree.

The guy approached us and was like in a German accent “I don’t think you should’ve touched zat tree, it’s against zeh law to touch zeh tree and to do zat to zeh possum.”

My dad’s head suddenly swings around and he tells the German dude straight in the face: *insert asian accent* “I DID NOT DO ANYTHING TO THE TREE, WHY YOU SO SERIUOS?” <- I added the “why so serious, because it sounds cool.”

And my mum was like, ok let’s just go now

-_-

Wait

TIIIIIIIIIIIIIME FREEEZE!

Is there something wrong with this scenario? <- Rhetorical question.

Usually it’s supposed to be the Asian mum raging not the Asian dad… but ah well.

Anyways, here’s  THE interesting snip of the convo:

UNNNNNNNFREEEEEEZE TIME!

German guy: I’m sorry? It’s against zeh law to do zat to eh a possum .

Dad: Oh yeah, prove it.

Mum: I think there’s a big misunderstan…

– German guy talks over mum –

German guy: OKAY FAINE, I’M GOING TO CALL ZAH POLICE, YOU WAIT HERE. YOU LOSE CONTROL.

Dad: I LOSER? YOU LOSER LA. <-sorry, i was really tempted to add the la Image and video hosting by TinyPic.

And yes, my dad actually does know the meaning of *sticks thumb and finger out to make an L shape and places on forehead* a loser :)

WebCam_20090725_1953

You see here, here’s the problem.. my dad is fob (sorry dad) and that German guy, is also unfortunately fob so they don’t quite get what they’re trying to say to each other.. so yeah.

Well like 15 mins later, the German guy decided to call the police…
Image and video hosting by TinyPic Phone convo with German guy and police:

German guy: Hallo diz iz so and so (dis is DJ German guy in da house in da house in da houuuuse.. soz , I have an annoying tendency to make random comments about random things.) calling from so and so street, I’ve spotted a man who touched tree to touch possum, it’s against zeh law.

My reaction was literally like: Image and video hosting by TinyPic oh puh-lease! You’re embarrassing yourself over a god damn possum. If you srsly care about possums that much, then go to like… high street road or something, because oh hell yes, there’s alot of “possums” there, and what I’m trying to imply is.. ran over dead possums.

Anyways, it turned out the police totally brushed off the German guy and he got owned. No biggy.

In a way I think the German guy was kind of immature, I mean srsly.. If I was him, I’d probably just be like “Oh look *pushes glasses up* Image and video hosting by TinyPic *takes out calcoolrator* *hmm* Asians + possum = … food! for Asians! Image and video hosting by TinyPic” I’M JKAYYY-ing, We Asians don’t eat possums…. Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Oh yeah Image and video hosting by TinyPic, I liked to also make mention to myself because fought for Team Family against the German dude. Here were my rebuttal points, (they were very mature)

German guy: -takes out mobile- I will record down this conversation for police evidence

Me: Sir, our intention was not to hurt the possum, but much of to actually observe the possum at a closer range.
And plus its dark, so we can only assume what we “saw”.
And I also think you’re over-reacting over a possum.

In the end, the German dude was like okay whatever trevor~ *does talk to the hand thing* <- i added that again (sorry! It’s so tempting!)

+ No one won this weird ass stupid possum raging thing >_> which is quite a pity because then I would have something more to blog about but yeah :)

AHEM.

So we different people from 4 different lives (German guy, me, mum, dad), met today to discuss our views of touching trees that contain possum/s on them. The duel between Team Germany and Team Family was vicious, retarded and rather random, this duel made a new mark on Tina’s “learning how to cope with different people in the world experiences.” After the duel ended, nobody raised their white flags or striked any Asian peace signs Image and video hosting by TinyPic which signifies PLAGUE ON BOTH YOUR HOUSES (reference to Romeo and Juliet). So all 4 individuals, from their own different lives once again headed back into their little homes.

Image and video hosting by TinyPic

Awww maaan.. I just came back from my walkies with my parents and boyyy was it dramatic :)

Ok so me and my parents spotted a possum in a tree, well so my dad decided to go up to the possum and like (idk what he did to the tree because i wasn’t paying attention), and the act of my dad caught the attention of some guy that was living nearby.

When we left the tree.

The guy approached us and was like in a German accent “I don’t think you should’ve touched zat tree, it’s against zeh law to touch zeh tree and to do zat to zeh possum.”

My dad’s head suddenly swings around and he tells the German dude straight in the face: *insert asian accent* “I DID NOT DO ANYTHING TO THE TREE, WHY YOU SO SERIUOS?” <- I added the “why so serious, because it sounds cool.”

And my mum was like, ok let’s just go now

-_-

Wait

TIIIIIIIIIIIIIME FREEEZE!

Is there something wrong with this scenario? <- Rhetorical question.

Usually it’s supposed to be the Asian mum raging not the Asian dad… but ah well.

Anyways, here’s THE interesting snip of the convo:

UNNNNNNNFREEEEEEZE TIME!

German guy: I’m sorry? It’s against zeh law to do zat to eh a possum .

Dad: Oh yeah, prove it.

Mum: I think there’s a big misunderstan…

– German guy talks over mum –

German guy: OKAY FAINE, I’M GOING TO CALL ZAH POLICE, YOU WAIT HERE. YOU LOSE CONTROL.

Dad: I LOSER? YOU LOSER LA. <-sorry, i was really tempted to add the la.

And yes, my dad actually does know the meaning of *sticks thumb and finger out to make an L shape and places on forehead* a loser :)

[insert loser pic here]

You see here, here’s the problem.. my dad is fob (sorry dad) and that German guy, is also unfortunately fob so they don’t quite get what they’re trying to say to each other.. so yeah.

Well like 15 mins later, the German guy decided to call the police…

(T) Phone convo with German guy and police:

German guy: Hallo diz iz so and so (dis is DJ German guy in da house in da house in da houuuuse.. soz, I have an annoying tendency to make random comments about random things.) calling from so and so street, I’ve spotted a man who touched tree to touch possum, it’s against zeh law.

My reaction was literally like: -_- oh puh-lease! You’re embarrassing yourself over a god damn possum. If you srsly care about possums that much, then go to like… high street road or something, because oh hell yes, there’s alot of “possums” there, and what I’m trying to imply is.. ran over dead possums.

Anyways, it turned out the police totally brushed off the German guy and he got owned. No biggy.

In a way I think the German guy was kind of immature, I mean srsly.. If I was him, I’d probably just be like “Oh look *pushes glasses up* *takes out calcoolrator* *hmm* Asians + possum = … food! for Asians! *drools*” I’M JKAYYY-ing, We Asians don’t eat possums…. o_o *twitches* *drools*

Oh yeah hmph, I liked to mention that I actually fought for Team Family against the German dude. Here were my rebuttal points, (they were very mature)

German guy: -takes out mobile- I will record down this conversation for police evidence

Me: Sir, our intention was not to hurt the possum, but much of to actually observe the possum at a closer range.

And plus its dark, so we can only assume what we “saw”.

And I also think you’re over-reacting over a possum.

In the end, the German dude was like okay whatever trevor~ *does talk to the hand thing* <- i added that again (sorry! It’s so tempting!)

+ No one won this weird ass stupid possum raging thing >_> which is quite a pity because then I would have something more to blog about but yeah :)

AHEM.

So we different people from 4 different lives (German guy, me, mum, dad), met today to discuss our views of touching trees that contain possum/s on them. The duel between Team Germany and Team Family was vicious, retarded and rather random, this duel made a new mark on Tina’s “learning how to cope with different people in the world experiences.” After the duel ended, nobody raised their white flags or striked any Asian peace signs *peash* which signifies PLAGUE ON BOTH YOUR HOUSES (reference to Romeo and Juliet). So all 4 individuals, from their own different lives once again headed back into their little homes and.. CALLED THE POLICE.

Jks
ha-ha. I gotcha. O.o

Peash*

July 25, 2009. Uncategorized. 2 comments.

Random camwhore photo.

d

I call this the Yana pose :)

July 21, 2009. Uncategorized. Leave a comment.

TENNIS WITH AUDREY-NOOB :)

Audrey and I went to go play tennis last Sunday :O because we were ex-tennis fanatics and we just wanted to get back in the groooooove. Image and video hosting by TinyPic
We met at around 3 at the courts and bummed around on the playground to wait for a court :)
Here are some pics that I took :O

S7302647Courts ^

S7302659

Me and Audrey play on a see-saw, lol, we had a battle on who could push the other person down onto the ground first.. AND I OWN :D (re-arrange the letters of ‘OWN’ and you get ‘WON’ :))

S7302664

ka:D my hair looks boof!

Hah well, we played for like an hour and played a 10 point match, Audrey 10, me 8. >.>

I WILL BE BACK, TO DUEL.

MsgPlus_Img0982

July 21, 2009. Uncategorized. 1 comment.

LIVE BLOGGING. [soz about the lack of graphics]

17807237

Hi, I am currently live blogging in the school sci-tech centre at school, because I’m bored and I’m waiting for my “secret underground organisation meeting for spies” to start.

I currently hear Ms Halstead Lyons trying to apologize to a Chinese teacher: “Sorry, um… Mr Yong Song Tan Hang Su..”

LOL.

Maan.. I’m so effing pissed!!!! Harry Potter and the Half Blood Prince comes out today T_T AND ALL MY BUDDIES ARE GOING TO GO WATCH IT IN 15 MINS WHILE I’M STUCK IN THIS BLOODY SCHOOL, DOING BLOODY HOMEWORK MOTHERBEEPER. GRRRRR. Ok, ok ok ok ok. So I usually don’t mind my “secret underground organisation meeting for spies”, but today is an exception, I DON’T WANNNNNA ATTEND MY MEETING T__T I WANNA GO WATCH HARRY POTTTER D: my buds drew “z” shaped scars on their foreheads… >.> those weirdos. DAMMIT. OK, HERE’S MY STRATEGIC PLAN TO NOT RAGE MY ASS OFF IF I KEEP THINKING ABOUT THIS; I SHALL DOWNLOAD IT ILLEGALLY OFF TORRENT AND WATCH IT WITH TEAM ASIA, OK THERE GOOD FINE OKAY GREAT FANTASTIC.

-_-

http://www.youtube.com/watch?v=96QRVfto7OM&feature=fvst – go check out the trailer if you haven’t already.

I’m done with my rant of the day, now moving on..

Lol, I just heard Ms Tietle holler: “CATCHYA LATERRR!” Which sounded very hippyhappy to me o_o kinda scary actually, since she’s not that type of person.

Me and Sir Boggles always have these lunch competitions… well you see here, we compare our lunch food with each others and see who’s is tastier ;) then we wave our food infront of eachother’s faces and hit the all time line “jealous? ;)” Reuben’s kinda like our “food judge” :) and I’ve got theH most (actually all) the food votes from him so far :) so yey! Today I had bacon and egg with mah sandwich ;P, jealous? And I also had this supadupa big Kit Kat which totally owned Sir Boggle’s ordinary sandwich :)

Hm.. last period of today, our class was watching the movie “I’m not Scared” which was also our English text that we were studying and ok, I will explain exactly what happened.

T_________T

KEVIN AND JANE JUST CAME BY TO LOOK AT MY SCREEN AND THEY ALL LOLED AT ME BECAUSE I WAS SLIDING MY FACE OVER THE TABLE BECAUSE OF THE HARRY POTTER ISSUE AND THE FACT THAT I WAS OVER-REACTING OVER HARRY POTTER AND THEY SAID THAT HARRY POTTER SUCKS AND THEY’RE SO MEAN AND I WANT TO SLAP THEM SILLY ANDAND AHHHHHHHHHHHHHHHHH D:

They just walked away and came back to try look at what I’m typing up, but since there’s like a window infront of me I can see their reflection so I changed tabs like a lightning bolt. o_o

LOL

KEVIN JUST CAME OVER AND SNEAKED UP BEHIND ME AND I SCREAMED SO LOUD THAT MY RIGHT EAR POPPED AND LOL and he was like rubbing his ear and LOL.

And then I cracked up laughing so did jane TRIPLE LOL.

Man I’m getting distracted so easily from whatever the topic is, that I’m supposed to be ranting on about but you see here.

[1:45pm next day]

LOL um,

I’m currently in my programming class with Kevin, Sukdeep, Ilana, Megham and Eugene xD but it’s the 16/07 and I’m really bored because the teacher moved me to a loner computer table *sigh*.

I totally ditched what I was going to say yesterday. BAHAHHA. Back to what I was going to say; here’s what made everybody in my class scream in my English class movie..

So a kid finds like a 15 metre deep hole in the ground and see’s a pale leg hanging out of a blanket, so he decides to chuck a pebble at the leg… the leg doesn’t move. So then he stands up and goes and searches for another pebble, he finds a pebble 5 secs later and comes back to peer into the hole in the ground… the boy’s leg isn’t there anymore. So the kid sticks his WHOLE DAMN HEAD into the hole to have a better look and then a scary SCARY BLOOD COVERED PALE FREAKING FACE POPS OUT and I screamed, so did Rae and Asawari and I’m so sure one of the guys in our class screamed too. But lol xD Rahul was like “The fact that you screamed made things even more scarier than it is.” Which I loled at. NYAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHA!! Well yes,

LOL OMG. My programming teacher was just calling out the role and she was like.. “Tim Tam..? is Tim Tam here?” LOLOL, I write messily so my name probably looked like “Tim Tam” lolmomo, what a fobby teacher.

You see here, I’m currently playing tetris on a smalli-sh kind of window… and, I’m on level 11 and I’m owning and THE BELL RANG.

[9pm 18 July]

Um, hi again. Once again I ditched my blogging -_- Well recently I got a pair of new rollerblades and I tried them out yesterday :O

You see here, I can’t brake… like, I’m too scared to tilt my feet back hard enough for the heel break thing to work incase I fall on my ass and end up constipated, so I just jump onto the grass = SAFE LANDING SUCCESS! :D HAHAHAHAHA.

I’ve only fallen once, and that was when I was trying to cross the road but twisted my foot around and landed on my butt, and my butt was on a patch of grass so, thankyou patch of grass.

Well yeah, that’s my long blog update for nowww :) Toodools.

July 18, 2009. Uncategorized. 9 comments.

VHASSSSAHP! I’M BRUNO!

I got to school in the morning and copied down my new school timetable in the Senior Centre where Rae and Jen and some other year 10-ers were chillin’, then we rushed to History class when the second bell rang :/ you see here.. how History teacher is hella scary! This was her on the first day:
Teacher: “If you don’t obey me I will summon something very evil..” Image and video hosting by TinyPic
Someone in my class: What is it?
Teacher: A bell!
>_>
Mel: Is it for you o like call your cats in for lunch or something?

I had fried rice for lunch today :D YAY! Image and video hosting by TinyPic and I was attempting to spoon feed Michael my fried rice by air dropping it into his mouth.
-_-
Attempt 1: Poured fried rice in his throat and he almost choked.
Attempt 2: Poured fried rice, and it landed nowhere near his face
Attempt 3: Poured fried rice on his chin.
Attempt 4: Poured fried rice on his nose.
Attempt 5: Poured fried rice INTO his MOUTH, SUCCESS!
Attempt 6: Poured fried rice on Michael’s face/side of his nose and it got stuck there and almost went up his nose (back to where were in the first place).

HAHAHAHA, that just proves something in life.. I can’t aim properly.

AWW MAAAN.. HARRY POTTER AND THE HALF BLOOD PRINCE COMES OUT TOMMOROW :( I SOOOO WANNA WATCH IT! But I can’t because I have some after school stuff that I need to attend T_T TA MA DA. damnyoudamnyoudamnyoudamnyoudamnyoudamnyou.

Oh ye! I so wanna watch Bruno :O it looked pretty damn hilarious in the trailer. Haha, me and Sir Boggles and Benson were in the super heated school library at lunch today because it was freezing outside and we stole some post cards from the library and sat down… We started talking about that part of the Bruno trailer where Bruno trades an ipod for an african kid and he’s in this tv show and calls his baby OJAY, and I was like… isn’t Ojay a type of face cream? Oh wait, that’s Olay and we all cracked up laughing xD Bahaha. OMG, I found out that I’ve been using ‘xD’ alot recently… I think I’m making my transition into a non-tb emoticon-er to a tb emoticon-er :O i’m hitting emoticon puberty everybody! Or as Megan would say a “late bloomer”. LOL.

I was on Msn just then… and then this guy I don’t talk to at school at all.. starts a convo with me :D it goes something like this >
Simon says:
*hey
*nvm
TINA THE MAGNIFICENTO!
*Image and video hosting by TinyPic
*yes little one?
Simon says:
*lol i clicked the wrong person sorry

:)

AND, while I was studying with my study buddies after school… we came across this great debate on “teeny boppers” and what defines a teenybopper.
Derf and Kevin said that teenyboppers follow the latest trend, Lingling says teeny bopper’s like to attract attention by being loud and I say teenyboppers have dyed mullets :) So yes, I think a teeny bopper is a mix between all of these three?..

Uh huh, that’s my day for today :) Byebye.

July 14, 2009. Uncategorized. Leave a comment.

ha-ha :)

Todaaay I went to work at Westfield again, but this time I got there a bit earlier to memorise all the different drinks + food pronunciations, for the benefit of me not getting all the orders mixed up and getting owned by the scary customers (which so far has not happened Image and video hosting by TinyPic)
So now, I learnt that…
– Short black drinks are black in color and are put into a small cone shaped cup
– Long black drinks are the same as short blacks just in a bigger tea cup.
– Baby cino’s are froth in a small-ish cup
– Cappacino’s have more froth floating around, comparing to the Latte and it also has chocolate on top of the froth and it’s always placed in a tea cup.
– Cafe Latte has froth on top, but no chocolate and it’s always placed in a glass cup.
– Flat white tea is white in colour and comes with a tray.
– To distinguish skinny/regular drinks, they put a napkin underneath the cup, if there’s a napkin underneath the cup, the drink contains skinny milk, if not.. then it’s regular.

Despite the fact that I spilt food on a customer the other day, my employer let me start waitressing again :) YESSSSSSSSSSSSSS. Image and video hosting by TinyPic

I also learnt how to hold 4 plates -_- plus two containers. Which makes me look super awkward. AND, I learnt how to hold drinks ”properly” when serving.. you need 3 fingers to support the tea plates.. and IT’S SO SCARY cuz the cup on the plate shakes and then I shake and D:::::: lol, my hands currently smell like coffee x)

On the bus back home, a boy and his Asian mum came on with the asian mum ranting at him like crazy.. “WHY YOU NOT BRING YOUR 10x ZONE 2 TICKET LA?” and I found that funny :)
Lol, other then that.. I was listening to my ipod, and the songs me and Megan used to put as background music for One Piece came up and I started giggling Image and video hosting by TinyPic out of nowhere and the people on the bus gave me strange looks, but oh no, they don’t know why I’m laughing, ohh no they don’t!

:)

July 9, 2009. Uncategorized. Leave a comment.

Sleepover @ Megan’s.

Well, Megan and me wanted to plan a sleepover while we were having a webcam convo on msn and then Megan thought of the WEIRDEST idea to plan our sleepover.. which was to bring our Asian mum and let them discuss our sleepover plan through via staring a webcam conversation :O it was lol cuzz our mum’s were like.. “OMG IS THAT MEGAN’S MUM, IS THAT TINA’S MUM?!” Image and video hosting by TinyPic

lol

So ye, well we eventually got the sleepover planned and I was coming over tonight.
I got to Megan’s house at around… 8pmish.. and we started playing OMGPOP and watched Ratatouille. I fell asleep during the movie, haha :) And slept all the way past… 9 next morning.

Oh ye, I had the weirdest dream… Kevin found a part time job helping a granny plant stuff… and I was in the Glen Shopping Centre and my school,, was situated IN it, I bitch slapped someone, there was a huge slide in the middle of the Glen .. and I made a conversation with some random.. o_o weird…

After we finished eating breakfast, we grabbed our badminton racquets and went to go play badminton. (well duhh badminton racquets.. badminton..? Image and video hosting by TinyPic) The Sun was beaming in my Asian eyes Image and video hosting by TinyPic, so I squinted my eyes even more which made me unable to see properly and so I practically got owned by Megan.

[Will insert badminton pix soon, :)]

We went back to her house to play Mario Kart and watch One Piece with random music in the background WHICH WAS LOL, cuz the lyrics matched up with the talking One Piece characters and it was SOOO FUNNY!!
Dammn, if there was a way I could show you guys :) but I can’t, so tough.

We ate egg rolls, which taste absolutely YUM-MY! Image and video hosting by TinyPic And I mastered the “two mouse clicking” skill by using my laptop mouse and usb plug mouse to play Insaniquarium :D haha, I totally skimmed through the game with two mouses.

I got picked up by my dad at 6ish, and on the way back home a funky Robbie Williams song was on the ra-di-ohh, with the BASS PUMPING AND YEAH! “I DON’T WANNNA ROCKKK DJJJ..” Image and video hosting by TinyPic
And I was tuning into the “Michael Jackson gossip” part of the radio and they were talking about how there was a black figure (ghost) in Michael Jackson’s Never land mansion.
Idk if it’s true or not, but here’s the vid.. that I really don’t wanna watch atm coz it’s dark already.
So here’s the link if you wanna watch the ghost vid;

Okay :) Well that’s my blog update for now.. Byee.

July 9, 2009. Tags: , , , , , , , , , , , , , , . Out of school events, Weird dreams o_o. Leave a comment.

Transformers 2!

I went with my dad to go watch Transformers 2 and let me just say this.. MY BACK + NECK HURT SO BAD.. It was like a 3 hour long movie and yes. Image and video hosting by TinyPic
Hahaha, I saw Subash and he had to go watch Year One with his little sister and her friends which I find lol :)
Overall, BUMBLEBEE FTW! :D and other then that, all the robots look the same so I couldn’t really distinguish who was who and what was going on.. So yes, I give this movie a 2/5 :)

July 9, 2009. Uncategorized. Leave a comment.

Amali + Deng’s house

I woke up at 11am today and ate breakfast, did some chinese homework and caught a bus to Amali’s house to do our health assignment. Amali’s house has a really steep hill in her front yard that leads to her house -_- no different to my Chinese School hill, but smaller. It’s like.. the chinese school hill’s mini me Image and video hosting by TinyPic but yes, it was tiring… getting up the hill to Amali’s front door but I made it.

When I got there, Kitty was already there :D I went in to the house and not long after Sir Boggles came :D then Charm came. At first we mucked around and played OMGPOP lmao -_- if you dunno what OMGPOP is, go to omgpop.com :) it’s T3H FUNN3ST SIT3 3V3R. I gged all my games :) but Charm and Kit were still noob and got gged by the other players. BAHHA.

Anyways. We split our health assignment up into parts, and took turns to do it while the rest of the people played on Amali’s eyetoy. We played… Kung foo :O in which I bummed the ninja’s with my ass and they all went FLYYINGG away. Amali’s skin was too dark for the eyetoy to detect her image, so she had to wear white socks on her hands for the eyetoy to detect her Image and video hosting by TinyPic.

Lols, we got bored so we got a mac and started camwhoring.. 65 pictures in total, wow.

fksodfs

6688_223564150575_556360575_7589559_3372348_n

Nice ass.

6688_223564080575_556360575_7589548_6301086_n

NIGGGGA LIPS!

6688_223564065575_556360575_7589546_4085830_n

6688_223564020575_556360575_7589537_4410168_n

6688_223563860575_556360575_7589509_493809_n

I wanted to take the pics off the mac so I took out my hard disk which I named “ni de ma ma” for random reasons. So Pedro (Amali’s bro, who was also the owner of the mac we were all camwhoring on), asks… what’s “ni de ma ma”, and I replied.. “It means your mum”, which is the actual definition. So then when I plugged in my hard disk, this screen came out on the mac and Pedro read it out…
“ni de mama can’t be modified.”
LMAOO.

[What Tina is currently seeing] Wow, for a second I looked at the green squiggly line that Word does to your text when you don’t punctuate correctly, and it looked blue.. then if I lower my head it turns green again.. mann.. my eyes are going spaz.

Back to what I was saying. Laters, I got picked up to go to Deng’s place to help get my Vista fixed and Deng’s friend; Henry (but this Henry’s white, not the Asian Henry that we all know) and we all just played OMGPOP (blockles) and I won every round cept one where someone spammed items on my screen >.> Oh yes.. we started betting on Deng’s kitchen.
Me: Okay, if I win, I get to give you something…
Deng: What?
Me: Something from your own kitchen..
Deng: Deal.
So ye, they didn’t end up winning OTHER THEN THAT FLUKE ROUND. Hahahha. Well we had dumplings + coke for dinner at Deng’s and not long after I went home. So yes, bye.

July 9, 2009. Uncategorized. Leave a comment.

Next Page »